niedziela, 25 sierpnia 2013

I'm hardgainer

Siemka, właśnie skończyła mi się odżywka białkowo-węglowodanowa ( firmy USN ) , często nazywana gainerem :( Dostałem jako prezent od siostry, która na codzień mieszka w Anglii. Skład rewelacyjny, lecz cena równie wysoka jak jakość , koszt 49 funtów ;| Smak truskawka, troszkę ciężko rozpuszcza się w shakerze, ja używałem do tego blender i było git :) Niestety, na polskim rynku możemy spotkać bardzo lipne gainery, gdzie skład równa się rozmieszanemu twarogowi z masą cukru pudru :/ Ciężko jest dostać w miarę dobry i tany gainer. Jestem hardgainerem ( ektomorfikiem) czyli tym pechowcem, co ciężko i mozolnie zbiera na masie, za to tym szczęściarzem co może jeść wszystko i niezbyt grubnie :D Jak widzicie wszędzie są plusy i minusy :) Poniżej podaję skład odżywki w 100 g:
Wartość odżywcza 1513 kJ
Białko 33,3 g
Węglowodany 52 g
Tłuszcz 1,3 g
Błonnik 1,1 g

A Wy jaki posiadacie typ budowy ? Jedziecie na sucho czy z suplementami ? Czekam na odpowiedzi w komentarzach ! :)

1 komentarz:

  1. Ja jadę ba sucho czasem podbieram coś od mojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz :)