piątek, 23 sierpnia 2013

Moja koksownia

Hej :)
Dziś chciałbym Wam pokazać moją siłownię, którą urządziłem sam, na Święta Bożego Narodzenia w 2012 roku :p Jeśli chodzi o obciążniki , to jest to kompozytowe obciążenie marki Hiton. Kupiłem je w zestawie z gryfem prostym , mocno łamanym oraz dwoma hantelkami :) Za całość zapłaciłem 260 zł, myślę, że cena nie jest zbyt wygórowana, a adekwatna do jakości produktu. Na stanie posiadam: 2x15kg, 2x10kg, 4x5 kg, 6x2,5kg, 6x1,25kg, 2x2kg, 2x1kg ;) Tutaj uwaga do tych, co chcą stworzyć własną siłownię- pamiętajcie także, o tych najmniejszych obciążeniach, bo naprawdę są ważne, podam przykład z życia wzięty, przy kolejnym sprawdzaniu swojej siły  przy wyciskaniu na klatę podniosłem 75 kg, chciałem od razu do 80kg przeskoczyć ale nie poszło, no to spróbowałem z 77 kg i udało mi się, także pamiętajcie o tych najmniejszych obciążeniach bo są potrzebne :) Posiadam też drążek do podciągania się, ma on możliwość podciągania się w 4 pozycjach ;) Ławeczka firmy Kelton, trochę stara oraz stojak na sztangi, który sam stworzyłem. Przedstawię kilka fotek :) 

↓ Ławeczka z własnorecznie robionym uchwycie do nóg ↓

↓ Stojak na którym zawsze (jak jest porządek) w taki sposób ustawiam gryfy ↓

↓ Mój zbity własnoręcznie stojak na obciążenie i hantelki ( narazie wytrzymuje, sorki za jakość ) ↓

↓ Moje rękawiczki z Everlasta , w których ćwiczę, koszt ok, 70 zł ↓

↓ Miejsce na plan ćwiczeń, też handmade : D ↓

↓ Drażek, dziewczyna namawiała mnie, żebym nie wstawiał tego zdj, bo nieładnie wygląda ta Maryja :D ↓

↓ Widok ze strony wejścia, w tle graty i duperele jak to na strychu :P siłka to 1/3 pomieszczenia ;)

↓ Na koniec, tak postanowiłem wykorzystać zużyte pudełka do wystroju wnętrza :D ↓
( To nie magia, że tak wiszą, przytwierdzone są pinezką z nicią :D )

           Dziękuję, że wytrwaliście do końca :) Jak się podoba siłka ? Jak dla mnie, spełnia swoje zadanie :) Opinie mile widziane, a może pochwalicie się Waszymi miejscami bodybuildingu :) Piszcie, pozdrawiam Przemek !

7 komentarzy:

  1. Fajny masz sprzęt,ale trochę szkoda,że taki bałagan :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zaprosić swoją dziewczynę i zrobimy tam porządek, na razie nie mam kiedy:(

      Usuń
  2. jak dla mnie fajnie, że zrobiłeś to sam:) a Maryja - extra! jak dajesz sobie wycisk na siłowni to Matka Boska Cię wspiera, żeby wytrwać:)! to dopiero coś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeździłam więcej kiedyś, teraz miałam sporą przerwę, ale wracam do roweru:) poza tym biegam i latam (zwykle balonem:)), może to mało fitnessowe, ale to też jest sport:)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że wszystko spełnia wymogi bezpieczeństwa ;) Fajnie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bezpiecznie, spawy wzmacniane podwójnie, tato pomagał przy "sklejaniu" żółtego stojaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Pan od BHP pewnie by Ci to zamknął :D Ale pomysł i praca jaką w to włożyłeś zasługujesz na mega szacunek :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz :)