wtorek, 27 sierpnia 2013

Cykl czas zacząć

100 % kreatyny !

 Witajcie ! Dziś w godzinach popołudniowych doszła wreszcie moja zakupiona w zeszły wtorek kreatyna z firmy Olimp :) Kreatynę zaleca się, by brać ją przynajmniej po 6 miesiącach ćwiczeń . Ćwicze 8 miesiąc, więc zdecydowałem się na kupno. Kreatyna niesmakowa, ale skład jak najbardziej ekstra :) Dziś rozpocząłem cykl zażywania tego suplementu, który bedzie trwał przez 6 tygodni ( 26 wrzesień do 6 październik ). Z faktu, że jest to moja pierwsza porządna kreatyna ( tamta na poprzedniejszych zdjęciach była przeterminowana) postanowiłem brać 6 g dziennie - 3 rano po przebudzeniu i 3 po trenigu a w dzień nietreningowy o podobnych porach :) , a zalecane to 5 - 10 g proszku na dzień :) Trochę ubolewam nad tym, że kreatyna jest bezsmakowa, bo wiadomo smak to smak, ale to ma działać nie smakować ! :D Jutro powinien przyjść pas kulturystyczny, który zamówiłem też w zeszły wtorek, więc moje zakupy pomału do mnie dochodzą, jeszcze tylko muszę zamówić jakąś odżywkę białkową, już mam na myśli jedną, jeśli chcecie zobaczyć to tu kliknijcie klick
Braliście kiedyś kreatynę ? Jak efekty ? Czekam na komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz :)